loading...

Comic: Inger, Ingerasul Meu

Atentie, rasul nu ingrase si nu tine de foame. Comic: Inger, Ingerasul Meu ce mi la dat playboy, eu sunt mic, tu fa-ma mare, fa-ma tare, sa rezist intre... ghici ce rimeaza? Pentru cei care stiu raspunsul va rog sa faceti doua metanii.
Pentru cei care nu stiu raspunsul, sa nu intrebati publicul, era vorba de "strampi cu gaurele" pentru vremurile grele. Asa sa fie!
Voi cum comentati imaginea de mai jos? Baieti acest ingeras, mititel si suav, simuleaza zborul la joasa inaltime pe fundul unui lac de acumulare "X"!
Fetelor daca sunteti cuminti cu putina silinta puteti ajunge in rai. O sa va creasca pene pe spate si o sa va transformati in: dupa cum puteti vedea mai jos, "o monstra din bunatatea raiului.

Ingerasul Meu
Comic: Inger, Ingerasul Meu
Vrei sa mai razi ?
Comic : Alta Teracotista!
Comic: Ai grije sa nu te traga curentul
Comic: Aniversare in Ardeal! 

3 comentarii:

  1. rima"intre picioare" akm trebuie sa fac mataniile alea?:)))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Dating Romania Chat Online - Cel mai vizitat chat online xat cu fete si baieti din Romania. Chat Xat Dating Romania un chat pentru noi toti.
    Pe Dating Romania Chat Online intalesti persoane compatibile cu tine care stiu ce vor.
    Intrati in cea mai mare comunitate de chat online din Romania, un chat online romanesc ideal pentru a va reintalnii cu prietenii sau pentru a cunoaste noi persoane

    RăspundețiȘtergere

Postati Comantariul dumneavoastra putin mai jos.